Multi-threading, kan ikke lukke tråden. [C++ / CLI]

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Jeg har nogle problemer med at lukke en tråd. Her er koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Så giver compileren følgende fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis jeg så laver Thread^ oThread osv. i button2 blokken, så laver den en helt ny tråd, og lukker for den, i stedet for at lukke for den første.

Så mit spørgsmål er, hvordan får jeg declaret tråden så at begge knapper kan "læse" den og bruge den?

Indlæg senest redigeret d. 23.11.2009 18:29 af Bruger #14818
Tråden kører når jeg trykker på button1, og når jeg så trykke på button2, så kører den bare videre. Her er koden til knapperne:
Fold kodeboks ind/udKode 

og:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg ved stadig intet om .net

Anyway, hvis du læser:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.threading.thread.abort.aspx

står der at den rejser en exception i den tråden, du skal måske fange den exception i tråden, dvs i ThreadProc

Kommer din tråd overhovedet til at køre? Måske skal du lave noget andet end blot skrive ud til std::cout i tråden?

Du kan også lukke dette spørgsmål og rejse et nyt under .net, det er muligt at der er nogen der er bedre til at hjælpe der.

Jeg skrev denne kode, og den kørte i hvert fald efter jeg trykkede på Stop.
Fold kodeboks ind/udKode 

Når jeg trykkede på OK, kom der straks en ny boks op. Og sådan blev det ved, selv efter at jeg trykkede på Luk knappen.

Undskyld på forhånd. DET VIRKER, DET VIRKER!!!111oneoneone

Jeg fulgte dit link og fandt ud af at jeg skulle bruge en ThreadDelegate. Mange tak .-)

Hvorfor kan jeg ikke give dig point? o.o

Du har oprettet spørgmålet som en "kommentar" i stedet for som et "spørgsmål". Man kan ikke give point for kommentarer. Det er helt ok.

Ah, undskyld. Næste gang opretter jeg det som et spørgsmål :-)

<< < 12 > >>
t